LEIDING WORDEN? MELD JE AAN!

Leiding worden

Meld je aan!

Ben je 18 jaar of ouder? Dan zetten we jou graag in als vrijwilliger in de rol van leiding, bestuurder of in een ondersteunende functie bij Scouting.

Naam (verplicht)

Geboorte datum

E-mail (verplicht)

Speltak

Telefoon nr

LEIDING WORDEN

Scouting Stein is eigenlijk altijd op zoek naar nieuwe leiding voor de speltakken. Behalve de bijeenkomsten met de jeugdleden organiseert Scouting Stein ook een aantal leuke activiteiten speciaal voor de stafleden (leiding).  Neem dan contact op met het bestuur of rechtstreeks met de leiding van de speltak die het best bij jou past!

MAATSCHAPPELIJKE STAGE

Ook voor een maatschappelijke stage kun je terecht bij Scouting Stein. Scouting biedt een leuke tijd waarin je veel ervaring op kunt doen. Je kunt veel van je eigen ideeën uitwerken en realiseren maar ook kun je daarbij altijd rekenen op hulp van de bestaande leiding.

ADRES:

Scouting Stein