Winter Experience Hike 2016

Geplaatst op 10 juni 2016 in Nieuws
Winter Experience Hike 2016
Op 18/19/20 november vind de Winter Experience Hike 2016 plaats georganiseerd door Scouting Zevenbergen.   Een uitdagende hike die gelopen zal worden samen met jouw groep waarbij jullie gave activiteiten zullen tegenkomen. Met deze activiteiten kan men punten scoren welk team heeft aan het einde van de hike de meeste punten gaat er vandoor met de felbegeerde wisselbeker? Je kunt ook je punten inleveren voor luxe? ’ s Avonds overnacht je in een eigen meegenomen tent en de volgende ochtend weer op pad.   Kortom een hike waarbij uitdaging en samenwerking hoog in het vaandel staat   Dit jaar gaan we als Scouting Stein met gemotiveerde leden meedoen aan deze uitdaging.   De Winter Experience Hike is een hike bedoeld voor iedereen die bij de explorers groep zit of hoger, ofwel iedereen van 15 jaar en ouder binnen de scouting. De kosten zijn €25,- en het vind plaats in het grensgebied van Roosendaal.   Dus explorers, pivo’s en plusscouts. Laat je uitdagen.   Voor meer info kijk op http://www.winterexperiencehike.nl/ of spreek Ben, Louk of Patrick aan.   De inschrijving is al begonnen dus wacht niet te lang..

0 reacties