ELKE 1STE VRIJDAG
19:30u TOT 23:00u
40 TOT 109 JAAR

+Scouts Senior

Wat zijn de +Scouts Senior:

De +Scouts Senior zijn in de leeftijd van 40 tot 109 jaar. Deze club van “oud-gedienden”, stafleden en liefhebbers van Scouting boven de 40 jaar is enkele jaren geleden opgericht. Inmiddels is de groep uitgebreid tot ruim 25 personen. Eens per maand draait deze club actieve mensen een eigen programma dat gerelateerd is aan Scouting. Te denken valt aan een avond bierbrouwen, fietstochten, quizavond etc. De avond wordt afgesloten met een gezellig samenzijn.

De Stam heeft binnen de groep ook een “dienstverlenende/ ondersteunende taak”. Indien nodig kunnen zij hand- en spandiensten verrichten bij groepsactiviteiten. Eens per jaar wordt er een weekend georganiseerd in binnen- of buitenland.

Bijeenkomst:

Elke 1ste vrijdag van de maand

Start tijd: 19:30 uur

Eind tijd: 23:00 uur

Iets voor jou?

Ben jij tussen de 40 en 109 jaar en wil jij je eigen plannen maken? Word dan Pivo! De Pivo-leden organiseren hun eigen activiteiten!

Lijkt het je leuk om lid te worden van Scouting Stein?
Klik hier om je aan te melden.

Programma:

Benieuwd wat we allemaal gaan doen?
Klik hier voor het programma van de +Scouts Senior!

Fotoalbums van de +Scouts Senior

Nieuws van de +Scouts Senior