LID WORDEN? MELD JE AAN!

VERBOUWING HEROPENING SCOUTING GEBOUW EN OPENDAG 2015

Verhuur van het Scouting gebouw in Stein is alleen mogelijk voor jeugdgroepen onder begeleiding. Vanaf juni t/m augustus is verhuur dagelijks mogelijk, in de andere maanden alleen in de weekenden vanaf vrijdag avond 18:00 uur.

Wat verhuren wij:

• 1 Zaal van 5 meter bij 8,5 meter.
  • 1 Zaal van 6 meter bij 9 meter.
  • Toiletruimte: 2 damestoiletten, 1 herentoilet, 2 urinoirs, 2 wasbakken.
  • Keuken:
    • 6 pits gasfornuis
    • Oven
    • Vaatwasser
    • Koelkast
    • Diepvries
    • Magnetron
    • 2 Wasbakken
    • Bravilor koffiezet-apparaat
    • Waterkoker
  • Doucheruimtes: 3 douches, 2 wasbakken
  • Invalidentoilet (vooraf aangeven of jullie deze nodig hebben)
  • Diverse faciliteiten:
    • Kapstok
    • Wasbak voor hobbyactiviteiten
    • Opslag buitenterrein (eventueel voor tenten)
    • Kampvuurplaats
    • Fietsenstalling
    • Containerpark
    • Speelplaats
Het gebouw is niet voorzien van bedden. Voor alle andere mogelijkheden neem contact op met de gebouwbeheerder.

Wat zijn de kosten:

• In het weekend: € 5,50 p.p.p.n. met een minimum van € 125,00 per nacht of € 200,00 per weekend. Verhuur op vrijdagavond vind altijd in overleg plaats vanwege onze eigen speltakken die op vrijdagavond gebruik maken van ons gebouw. Er is altijd één zaal ter beschikking.
  • In de vakantieperiode: € 5,50 p.p.p.n. met een minimum van € 125,00 per nacht.

Inbegrepen in de kosten:

Gebruik van het gebouw, gebruik van het buitenterrein, energiekosten, afvalkosten (in normale hoeveelheid).

Poetsen:

Wij verzoeken u om na het gebruik het gebouw bezemschoon achter te laten, prullenbakken leeg te maken, toiletten vochtig af te nemen, keuken te poetsen en het buitenterrein op te ruimen. De rest doen wij voor u.

Borg:

De borg is € 200,00, deze ontvangt u retour indien het gebouw netjes achtergelaten is.

Wat is er in de buurt:

• Zwembad en recreatiepark Steinerbos
  • Kasteel Elsloo
  • Bierbrouwerij De Fontein
  • Diverse boslocaties
  • Maas (kajakken)
  Voor verdere vragen neemt u contact op via het contactformulier of neem contact op met de gebouwbeheerder (06-13469476 / verhuur@scoutingstein.nl)

Verhuurkalender

[tribe_mini_calendar category=”verhuur”]