Scouting Stein nieuws

RSW/SMOKE 2016

Geplaatst op 30 maart 2016 in Nieuws
RSW/SMOKE 2016
De RSW/SMOKE 2016 staat weer voor de deur. Van vrijdag 1 april t/m zondag 3 april zal de RSW/SMOKE 2016 plaatsvinden in Limbricht. Onze verkenners die mee doen aan de Regionale Scouting Wedstrijden hebben zich goed voorbereid. Foto 19-03-16 09 11 25-ANIMATION De verkenners die nu niet mee doen aan de wedstrijden gaan op Smoke Jamboree. Een kamp in een spannend thema wat een gezellig en leuk weekend wordt. Dit alles gebeurd samen met andere Scouts uit de Regio Westelijke Mijnstreek. Het Thema is van de RSW/SMOKE 2016 is Levensboom gebaseerd op de Film Avatar RSW_Smoke_poster   Alle deelnemers hebben inmiddels al bericht gekregen over het hoe en wat. Mocht dit niet het geval zijn meld dit even bij de leiding.

0 reacties