Vertrouwenspersoon

Mocht je ergens binnen de vereniging mee zitten en kun of wil je dit niet met je leiding bespreken, dan kun je terecht bij onze vertrouwenspersoon.

De vertrouwenspersoon is er voor alle leden van Scouting Stein, zowel de jeugdleden als alle volwassenen die lid zijn van de groep. En natuurlijk voor alle ouders / verzorgers van jeugdleden van de groep.

De vertrouwenspersoon luistert naar je, steunt je en denkt met je mee over een oplossing. De oplossing kan worden gezocht in de informele sfeer, maar kan ook een formeel karakter hebben als dat nodig is. In sommige situaties kan je worden doorverwezen.

Contact

Contact opnemen met onze vertrouwenspersoon Maaike Nacken kan per e-mail op vertrouwenspersoon@scoutingstein.nl.