Verhuur
Lid worden?
Scouting Stein nieuws

Scouting Stein zoekt leiding!

Geplaatst op 25 februari 2016 in Nieuws
Scouting Stein zoekt leiding!

• Vind jij het leuk om activiteiten te organiseren voor kinderen en wil je nieuwe mensen leren kennen?
  • Ben je maatschappelijk betrokken en wil je wekelijks een bijdrage leveren aan een leuke avond voor kinderen?
  • Kun je naast je studie of werk minimaal 1 vaste avond in de week +/- 2.5 uur hiervoor vrij maken?
  • Ben je minimaal 18 jaar?
  • Ben je een oud-scout en heb je altijd al willen terugkeren of ben je juist een enthousiaste nieuweling?
  • Heb je improvisatietalent of ben je juist erg creatief?
  • Wil je kinderen uitdagen, begeleiden en zien opgroeien in een avontuurlijke leefomgeving?
  • Wil je samenwerken in een bruisende vereniging?

Dan zijn we op zoek naar jou!!finger_point

Wil jij meer informatie of vrijblijvend eens met ons van gedachten wisselen? Stuur dan een berichtje naar: info@scoutingstein.nl t.a.v. de groepsbegeleider   Scouting Stein stelt als voorwaarde, een Verklaring Omtrent Gedrag ( V.O.G.) die door ons zal worden aangevraagd. Het gaat hier om een vrijwillige functie.

0 reacties