Feestelijke (her)opening

Geplaatst op 6 mei 2015 in Nieuws
Feestelijke (her)opening

Na vele jaren van onduidelijkheid en onrust over ons gebouw, waarin diverse scenario’s de revue zijn gepasseerd, hebben we onze wensen kunnen omzetten, na een intensieve verbouwing, in werkelijkheid. Namens Stichting Scouting Stein willen wij iedereen dan ook uitnodigen voor de

FEESTELIJKE (HER)OPENING

van ons vernieuwde gebouw! Dit gebouw voldoet nu weer aan de huidige maatstaven van deze tijd en is een uitstekende basis voor onze toekomst. We zijn er dan ook van overtuigd, dat mede hierdoor ook de toekomst van Scouting Stein verzekerd is en blijft!

De feestelijke heropening zal plaatsvinden op zaterdag 30 mei 2015 om 19.30

De openingshandeling zal verricht worden door onze wethouder de heer Danny Hendrix.

Aansluitend, tijdens de receptie, zal er onder het genot van een hapje en een drankje de mogelijkheid zijn om Scouting Stein te feliciteren met de heugelijke feit.

Bestuur Stichting Scouting Stein

0 reacties